در رزمایش نیروی زمینی ارتش انجام شد؛تمرین روش‌های مقابله با گروهک های تروریستی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 126
نویسنده : علی

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع) خراسان گفت:نحوه مقابله با اقدامات احتمالی گروهک ‌های تروریستی، در رزمایش محمد رسول‌الله(ص) 3 تمرین می شود.

امیر سرتیپ دوم رضا آذریان، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع) خراسان با اشاره به برگزاری رزمایش محمد رسول‌الله(ص)3 در شرق کشور، گفت: مرحله عملیاتی این رزمایش از روز گذشته آغاز شده و امروز روز دوم آن است که هدف‌های از پیش تعیین شده را مورد آزمایش قرار می‌دهیم.

وی افزود: یکی از اهداف برگزاری این رزمایش تمرین نحوه و روش‌های مقابله با اقدامات احتمالی گروهک‌های تروریستی در مرزهای کشور است. هرچند این گروهک‌ها برای ما در حدی نیستند که بخواهیم برای آنها رزمایش برگزار کنیم، اما در خلال اهدافی که برای برگزاری رزمایش محمد رسول‌الله(ص)3 طراحی شده بود، این هدف را نیز مورد توجه خود قرار دادیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع) خراسان با بیان اینکه رزمایش در منطقه عمومی تربت جام برگزار می‌شود، تصریح کرد: پیام این رزمایش به دوستان ما "صلح و دوستی و ثبات در منطقه است و به دشمنان نیز اقتدار و آمادگی به‌روز نیروهای مسلح از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران است".

آذریان همچنین خاطرنشان کرد: در این رزمایش عملیات آتش توسط جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش نیز انجام خواهد شد و به ‌تَبَع آن نیز عملیات هلی‌برن و ضدهلی‌برن انجام می‌شود.




:: برچسب‌ها: رزمایش ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: